091216

Jag har gjort det! Jag har köpt världens snyggaste tights! Paljett tights i från BIK BOK.
Nu tänker säkert ni som läser "kissies" blogg att jag har tagit det i från henne och så vidare.
Men det är faktiskt inte så den här gången!
Det var såhär, jag gick inte på BIK BOK tillsammans med Anna och då träffar vi Msrtina som är på väg att köpa dom leggingsen. Dom hade från början kostat 399:- sen sänktes dom till 199:- och i går när jag köpte dom kostade dom bara 139:-. Kan det bli bättre! Nej, så jag köpte dom!

I dag ska jag gå på jul shopping med min älskade faster!
Men innan det ska jag tillbringa 7,5 timmar i skolan! Super!!!

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av min tävling där man kunde vinna ett valfritt smycke från victoriadreams har avslutats nu, gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-12-20 @ 16:57:29
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0