091210

Vill du verkligen att jag ska sluta leva och stanna upp i mitt liv för din skull och för ditt välbehag?!
Jag skulle inte tro det. Jag är en egen individ md egna tankar och viljor. Och att vara instängd och inte känna mig fri är det sista jag vill! Så om det inte passar dig, stick.



I år har jag varit riktigt riktigt duktig med mina julklappar! Jag har bara en kvar nu, dock den svåraste. Men jag har ju lite drygt tio dar på mig att fixa den. Det ska jag nog lösa!

Nu när jag har fixat lite i mitt rum, plugga ytterst lite matte. Så ska jag kolla lite avsnitt på "paradise hotel" !

Puss på er, hoppas ni mår lika bra som jag gör!!!



P.S från och med i morgon börjar jag mitt nya (hemliga) liv. Jag ska ändra på vissa saker i mitt liv som kommer att göra att jag själv mår bättre. Saker som föroppnings vis bara ses positivt på från mina vänner. Men även om det inte gör det så ska jag ändå fortsätta och kämpa dit jag vill komma! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0