091209

Hej!

I bland kännas det som att det inte spelar någon roll hur mycket matematik jag pluggar. Det känns ändå som att jag aldrig kommer att få mer än G. Även om jag blandar in hela släkten som sitter och pluggar med mig. Så får jag som en blackout på provet. Allt jag kan, ska kunna och vet om är som bortblåst! Men va fan, gör man sitt bästa kan man ju inte göra så mycket mer sen!

I dag efter skolan gick jag med min favorit Anna i stan en stund! Jag handlade mina sista julklappar! hihi

När jag kommit hem sen satt jag myste med min extremt söta lilla lillebror! Han är så troligt gullig när jag kramar ens hand så hårt, så hårt!

- Nu ska jag skriva klart min franska.
- Kolla ett avsnitt av paradise hotel
- smörja in mig med min älskade hallon kräm.
-  SOVA!!!



God natt min älskade!
Glöm inte! "God is the only one who can judge me (YOU)!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0